Uwaga na zakupy w merlin.pl. Towary mogą dotrzeć później niż deklaruje sklep

Zakupy w internecie są coraz bezpieczniejsze i popularniejsze. Wydarzenia związane z pandemią tylko wzmożyły zainteresowanie zakupami online do poziomu, jaki w Polsce nie był jeszcze znany.

zakupy-merlin, zakupy-internet, zakupy-bezpieczenstwo

Zakupy w internecie – bezpieczne, ale niepozbawione problemów

Choć zakupy online stają się coraz bardziej bezpieczne, ludzie i systemy teleinformatyczne wciąż bywają zawodni. Z natężeniem ruchu nie poradził sobie zbyt dobrze znany sklep z książkami i elektroniką merlin.pl. Według relacji klientów, na przełomie marca i kwietnia dochodziło do zbyt dużych opóźnień w realizacji zamówień, sięgających nawet kilku tygodni. Te paczki, które docierały, były często pomylone, a kupujący nie mogli doprosić się o zwrot należnych środków. Na stronie sklepu internetowego merlin.pl deklaracja realizacji zamówień z większością dostępnych produktów jest na poziomu 48 godzin. Tymczasem rzeczywistość jest inna. Potwierdzają to liczne opinie rozżalonych klientów, które można bez trudu znaleźć w internecie.

Jakie jest w tej sprawie stanowisko prezesa Merlin Group S.A.?

Prezes zarządu Merlin Group S.A. zapewnia, że platforma online działa bez zarzutu, a zamówienia docierają w najkrótszym możliwym terminie. Przyznaje jednak, że doszło do opóźnień w ostatnim czasie, które wynikają nie tylko ze zwiększonego zainteresowania ze strony klientów, ale także działaniami związanymi z modernizacją platformy.

Kupować czy nie kupować w merlin.pl?

Co zatem radzimy przyszłym klientom merlin.pl? Sklep działa od wielu lat, więc nie ma obawy, że z dnia na dzień zniknie z rynku. Ci, którzy preferują szybką realizację zamówień mogą zdecydować się na zakupy w innym miejscu. Ci zaś, którym się nie spieszy, nie muszą obawiać się zostawienia tu swoich pieniędzy. Weźcie jednak pod uwagę możliwe opóźnienia – zwłaszcza jeśli zamierzacie kupić produkt na prezent, na przykład na Dzień Matki czy Dzień Dziecka. Dobrym pomysłem jest też płacenie za zakupy kartą płatniczą. Banki stosują procedurę chargeback, a więc zwrot środków na konto w przypadku problemów z zakupami u danego sprzedającego.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *