Dlaczego warto robić ulotki?

Dlaczego właśnie ulotki?

Ulotki to świetna reklama Twojej firmy – dzięki nim możesz dotrzeć do znacznie większej liczby potencjalnych klientów. Rozdając ciekawie zaprojektowane ulotki sprawiasz, że zainteresowanie firmą rośnie, a co za tym idzie – osiągasz znacznie większe zyski. Reklamowanie za pomocą ulotek ma wiele korzyści: koszt produkcji ich jest niski, w krótkim czasie można wydrukować je w sporym nakładzie. Jest to niewątpliwie idealne rozwiązanie, dzięki któremu można zwrócić uwagę na aktualną promocje, na wydarzenie, czy po prostu przedstawić swój produkt czy usługę w jak najlepszym świetle. Jednak aby reklama za pomocą ulotek była naprawdę skuteczna – ulotka powinna być ciekawa na tyle, aby nie wylądowała w koszu na śmieci.

Jakie cechy powinna posiadać idealna ulotka?

Przede wszystkim powinna być interesująca. Życie ulotki jest dość krótkie i trwa zaledwie kilka sekund. To właśnie w ciągu tych kilku sekund musisz zainteresować potencjalnego klienta. Jak stworzyć ulotkę, która zwiększy zyski w naszej firmie?

  • Przede wszystkim należy określić grupę odbiorców, do których chcemy dotrzeć. Ciężko dotrzeć do każdego, ponieważ nie każdy interesuje się np. zajęciami fitness. Jeśli chcemy sprzedawać np. witaminy dla zwierząt – rozdajmy ulotki w pobliżu klinik weterynaryjnych, jeśli chcemy wykonywać nowoczesne badania lekarskie – zostawmy ulotki w przychodniach i szpitalach.
  • Zadbaj o ciekawą oprawę graficzną. Większość osób to typowi wzrokowce, więc wygląd ulotki powinien rzucać się w oczy. To nie znaczy oczywiście, że mamy umieścić na niej wszystkie kolory tęczy. Kolorystycznie powinna być dopasowana do tego, co oferujemy.
  • Unikaj długich tekstów – ponieważ nikt ich nie czyta. Zadbaj o jedno, ale konkretne hasło reklamowe. Unikaj haseł banalnych i pospolitych typu: „Jesteśmy najlepsi”. Lepiej postawić na coś szokującego, co zostanie zapamiętane.
  • Zagospodaruj dwie strony ulotki: Z jednej strony dodaj ciekawą grafikę i chwytliwe hasło, zaś z drugiej strony opisz krótko najważniejsze korzyści, jakie zyskać może potencjalny klient, który chce zakupić nasz produkt lub skorzystać z naszych usług.
  • Nie zapomnij o danych kontaktowych. W przeciwnym wypadku klient nie będzie wiedział, gdzie ma się zgłosić, aby skorzystać z tego, co proponujemy.
  • Jeśli zdecydowałeś się na reklamę za pomocą ulotek, to warto na bieżąco monitorować ich skuteczność. Jeśli z ich pomocą uda się zwiększyć sprzedaż, to warto zainwestować w większy nakład.
  • Zadbaj także o pełen profesjonalizm firmy, której zlecasz drukowanie ulotek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *